PDA

View Full Version : Massive Damage

jevel
03.05.2004, 04:09
Fikk vi nok erfaringer fra siste fight til Ä bestemme oss?

Ikke vet jeg, men her kan man si meningen sin ;)

-KJ

fubar
03.05.2004, 09:38
Jeg har stemt ja for MD, men ikke nÞdvendigvis for CONx2. Det gÄr helt fint Ä spille med conx2, men jeg mener at size og level/hd (eller hitpoints) bÞr vÊre med pÄ en eller annen mÄte.

jevel
03.05.2004, 19:09
FÞler du at vi fikk testet noe som helst pÄ MD under spillingen?

-KJ

fubar
03.05.2004, 20:03
FÞler ikke at den trenger Ä testes... Den er da ikke sÄ veldig komplisert? Regelen har vÊrt der hele tiden, vi senker bare terskelen for nÄr den inntreffer.

Massive Damage er ikke mer komplisert enn at et jÊvlig hardt slag har mulighet til Ä slÄ deg rett i bakken selv om du har 100 hitpoints eller mer.

Om vi enkelt og greit setter grensen til 30 istedet for 50 eller om vi velger CONx2 eller MD=con+level+size er en annen sak.

Det eneste som er sikkert er at ingenting tyder pÄ at vi blir enige om noe som helst...

jevel
03.05.2004, 20:18
Tja. Synes ikke du skal avskrive forhandlingene sÄ fort. Det jeg Þnsker en debatt rundt er mulighetene for Ä dÞ med en gang. Jeg har allerede mistet personer til 20 + 20 trikset, og det er ikke mye morsomt.

Det jeg Þnsker er (som Erik sÄ fortreffelig sier det) en Hero-setting, der de fleste overlever. Se for deg Ringenes Herre. Åtte av ni overlever.

-KJ

fubar
03.05.2004, 23:32
Jeg er enig i at vi skal Þke mulighetene for Ä overleve, men mye av moroa ligger ogsÄ i frykten for Ä dÞ :shock:

mitrow
04.05.2004, 08:52
DÞr gjÞr vi jo uansett. Vi trenger jo ikke et monster en gang for at hele partyet dÞr. (les vann er skummelt).

Det er stÞrre sjanse for at vi dÞr pga at vi turer frem uten Ä tenke oss om. Og hvor vi er nÄ, dÞr vi lett om vi fortsetter slik.
Jeg hadde egentlig ikke tenkt Ä spille Tord sÄpass opp at han skal dÞ av en filleting. Men hvordan vi spiller nÄ kan det kjapt skje :(