PDA

View Full Version : Bull Rush Back

leon
16.06.2004, 13:55
Opposed Bull Rush
Free; Attack of Opportunity: Yes

When you are Bull Rushed, you may elect to “push back” as your attack of opportunity (if you have one available) when your opponent enters your square. Handle exactly as if you attempted a Bull Rush on your attacker, who is pushed back if successful. You are not subject to an Attack of Opportunity in return. Your failure means that the distance your opponent may push you back from your Opposed Bull Rush is added to any successful result of their Bull Rush.

Hva tror dere om denne? :)

skli
16.06.2004, 14:27
Høres bra ut ;)

jevel
17.06.2004, 09:19
? Så dette betyr da at en som kommer springende for å dytte deg bakover kan oppleve at i stedet for å lykkes så blir det motsatt? Involverer ikke Bullrush allerede en opposed sjekk?

-KJ

fubar
17.06.2004, 09:41
Jeg kan ikke huske sist noen bullrushet noen som helst BTW....

leon
17.06.2004, 10:35
? Så dette betyr da at en som kommer springende for å dytte deg bakover kan oppleve at i stedet for å lykkes så blir det motsatt? Involverer ikke Bullrush allerede en opposed sjekk?
Cluet er at man kan bruke AoO til å prøve å dytte vedkommende som angriper bort. Hvis du ikke klarer det, så blir du dyttet enda lenger bakover.

Hvis en liten tulling kommer mot deg og prøver å dytte deg bakover, så burde det gå ann å "forsvare" seg ved å dytte ham vekk i stedet (hvis man har AoO og får det til).

But you don't know squat 'bout the evil schemes of the DM, now do ya? :twisted:

jevel
17.06.2004, 11:42

Men det var vel fordi du var full på utdrikkingslaget ditt... :)

-KJ

leon
17.06.2004, 13:22
:laughing:

fubar
17.06.2004, 13:37
[quote:f79362ed32="fubar"]Jeg kan ikke huske sist noen bullrushet noen som helst BTW....

Men det var vel fordi du var full på utdrikkingslaget ditt... :)

-KJ[/quote:f79362ed32]

Arne Einar fikk ihvertfall inn noen AoO på noen spjælinger som spratt tilbake... :wink: