View Full Version : Utdrikningslag
Takk for en superduper dag ! :hello1:
Jeg er vel ikke den eneste som er lettere mørbanket etter diverse fysiske aktiviteter? :boxing:
Ellers vil jeg nevne at gårsdagen var den absolutt blåeste fri-mandagen jeg noensinne har hatt... :coffee: :pottytra:
Var "litt" trøtt i går kveld, ja.
Øivind, skulle ikke du kjøre langt og lengre enn langt i går? Kan tenke med at det var litt ukurant, ettersom bilen var noen mil unna deg ;)
Det ble unektelig en "liten" dupp på sofaen på Geilvollen også. Jeg og Arne Einar snorket om kapp mens Heidi og Teodor var ute en tur. Trøtt ennå jeg!
Øyvind - jeg vil gjerne ha råmateriale fra kameraet så jeg kan lage en liten kollasj etterhvert ;)
Var det bare meg, eller sølte Bjørnar sinnsykt mye utover kvelden? Jeg tror ikke han drakk noenting fra 9 og utover jeg. Han hadde stadig en kopp eller noe i hånden, men jeg så at han sølte ut alt han hadde minst 5-6 ganger :D
knalldag på søndag ja :P
Og jeg hadde en knalltøff førstedag i ny jobb med to oppdrag i Trondheim :shock: men det gikk da det også.
Jeg skulle ikke så veldig langt da Eskil, bare til Stjørdal og på den turen drakk jeg et par liter vatn for å holde meg våken.
har en dv-tape ja. Rekker det på fredag ? Da får du rå-tapen, og jeg gidder ikke å føre over til pc. og har lastet pdf av Complete divine om noen vil ha!
Jeg melder meg som mørbanket. Vondt i hender og føtter, store blåmerker etter å ha sloss med madrassfantomet...
Men til tross for bakfylla hadde jeg det utmerket. Det vises tilogmed at jeg har vært ute en hel dag :)
-KJ
Var det bare meg, eller sølte Bjørnar sinnsykt mye utover kvelden? Jeg tror ikke han drakk noenting fra 9 og utover jeg. Han hadde stadig en kopp eller noe i hånden, men jeg så at han sølte ut alt han hadde minst 5-6 ganger :D
Det var ikke det at han sølte det ut. Han bare slapp det i bakken. En to tre slipp var liksom gjennomgangstemaet. Når det er sagt så kan det hende at det var til vårt felles beste. Han var jo på tur inn i "knurreland" der han gikk rundt og bjeffet på folk rundt seg.... :)
Sitat Bjørnar: "Brråkeueiller?" (Akkompagneres av svømmende øyne og spradende føtter....)
-KJ
Sånn som jeg har oppfattet kvelden, var det kanskje like greit om en del alkohol havnet på utsiden av kroppen også ja... :wink:
Btw: Hvem har kameraet mitt?
Btw: Hvem har kameraet mitt?Jeg har det! Jeg glemte å ta det med på fredag. Det kan hende vi skal innom Trondheim en eller annen gang i løpet av uka - hvis så tar jeg det med.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.