View Full Version : 8. juli spilling
Ja, har alle forberedt 8. juli spillinga?
Er terningene kvessa, og tunga satt i fri?
:)
Jeg kvesset d20en min i gÄr, men mÄ ha gjort noe feil; nÄ har jeg bare tallene fra ti og oppover.
Jaja... Virker sikkert lĂŠll. ;)
Men jeg er klar. Som ett egg.
-KJ
tja, er ikke det 14 dager siden sist da?
Har jeg misforstÄtt noe?
Hehe, terning kvessing burde vĂŠre en OL gren!
I alle fall for dverger :)
Ja, har alle forberedt 8. juli spillinga?
Er terningene kvessa, og tunga satt i fri?
:)Hoi, det kom brĂ„tt pĂ„, ja. Jeg har som sagt ikke internett hjemme, sĂ„ jeg har ikke sett dette fĂžr nĂ„. Ingen har verken ringt eller SMS'a (eller bluetooth'a for den saks skyld). Jeg tipper Heidi har lyst pĂ„ barnevakt til Teodor hvis vi skal spille, og barnevaktene er pĂ„ vei til ĂÂstersund og Storsjöcupen as we speak. Der blir de til lĂžrdag, sĂ„ da ser det ikke lovende ut.
Jeg skal prÞve Ä pull some strings her, men jeg er svÊÊÊrt usikker pÄ om det blir noe pÄ fredag. Jeg ringer Erik nÄr jeg vet noe mer, sÄ fÄr han formidle pÄ forumet. Hvis det skulle bli noe: er vi mange nok til Ä stille pÄ fredag? Arne-Einar er pÄ ferie (utaby's), og BjÞrnar er kanskje opptatt med hus? Resten?
Erik - ring meg tvert du vet om det er minst 4 spillere som kan stille ;)
jeg er med, gÄr ut i ferie pÄ fredag sÄ jeg har all verdens av tid.
Da har vi i hvert fall Erik, ĂÂyvind og hainn Kal. Jeg drar hjem nĂ„, sĂ„ hold meg oppdatert pĂ„ annet media enn internett ;)
Jeg mottar ultrakorte mailer ogsÄ - pÄ [email:7fa97]91515057@mobilpost.no[/email:7fa97].
Det er i hvertfall ingen som har meldt forfall til spilling.
Tror kanskje at folk har vĂŠrt litt slĂžve med dette da solen i det siste har tatt ut de siste krefter og fornuft av enhver tenker jeg.
Men det er fortsatt ikke forsent til Ä melde ifra. Helst sÄ raskt som mulig, i og med at ting mÄ planlegges.
Hey hey hey. Den hadde jeg ikke regnet med.
Jeg skal til Trondheim nÄ i morgen og blir der en stund. Dvs jeg er med.
Det er ikke umulig at jeg kan vÊre med Ä spille fredag kveld (eller hvilken som helst annen kveld), men jeg sier i utgangspunktet nei... mÄ se an etterhvert!
Snakket med Eskild i dag, og det var mulig at han skulle fÄ besÞk pÄ fredag, men han visste ikke helt enda. Han skulle sjekke og poste tilbkamelding her. :)
Aiaiai! Spilling!
-KJ
Ser ut til at vi fÄr besÞk pÄ fredag, sÄ det ser dÄrlig ut for min del :cry:
Spilling blir det uansett.
Det er 4 stk utenom BjĂžrnar og Esild som er usikker.
Arne E kommer ikke.
SPILLING!!! :)
NB!!! ingen spilling 8/7 da Thomas ikke har mulighet.
Spilling flyttes sÄ til fredag 15/7.
Da ryktes det om en tur utombys :(
Hva med Ä sette opp en liste slik vi hadde tidligere? Litt enklere Ä fÄ til spilling da?
Liste er bra, men det er ingen som sier i fra til meg lengre om de kan spille eller ikke. (her skjÊrer jeg alle over en kam, sÄ fÄr noen vÊre litt uenige *s*)
Like sÄ greit Ä finne en annen lÞsning tror jeg.
De fleste sa vel ifra innen noenlunde tid, men det er jo sagt at vi skal ha en liste med datoer. Skal disse endres, mÄ de endres min 14 dager i forveien.
Det var vel slik at noen ble demokratisk pÄprakket ansvaret for dette, ja ;)
Men seriĂžst; Vi kan ikke la dette forhindre oss fra Ă„ spille? SPILLEHELG! NĂÂ
!
-KJ
Ikke noe problem med Ă„ ta ansvaret videre. Det er bare det at folk ikke sier ifra til meg :(
I utgangspunktet er det spilling hver 14 dag, og alle vet da nÄr neste spilling er.
Det burde ikke komme som en bombe, sÄ derfor hadde det vÊrt greit Ä fÄ beskjed som vi avtalte via mail eller SMS. Men skjer det da? neeeeiiida :)
MĂ„ bare berĂžmme Anders i denne sammenhengen. Tror han har vĂŠrt den flinkeste til Ă„ benytte det vi ble enige om.
Hva gjÞr vi videre og nÄr skal vi spille?? ;)
jeg bare lurer, vi skal bare gi beskjed om vi ikke kan vÊre med pÄ de avtalte spillingene ja?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.