View Full Version : Spilling 16.09.05
På tide å vekke noen sleapy-heads igjen ;)
Det er kun 3 dager igjen til SPILLING ! :cheers:
ja, den tanken slå også meg i går! Endelig spilling igjen og etter hva jeg har hørt fra forrige spillingen holder vi absolutt koken. Gleder meg utrolig!!!
men hvor sitter vi?
Jeg er også ivrig, og lurer på hvor vi skal spille på fredag.
På tide å vekke noen sleapy-heads igjen ;)Ja, noen ganger føler jeg at jeg er den eneste som er innom her og drodler :clown:
Jeg er også ivrig, og lurer på hvor vi skal spille på fredag.Noen som har gode forslag? ADCom?
Ja, noen ganger føler jeg at jeg er den eneste som er innom her og drodler :clown:
Jeg er innom daglig, men har sjelden tid til å skrive så mange innlegg for tiden...
For øvrig er jeg usikker på om jeg kan være med på spilling fredag, men jeg TROR det! :blob8:
(skal sette inn dører og vinduer i helga, men jeg tror ikke fatter'n kommer før lørdag morgen... skal sjekke og gi nærmere beskjed! Hvis jeg kan spille, så kan vi kanskje sitte samme sted som sist..?)
Vi kan godt sitte hos ADCom.
.Eskild
Hvis vi kan sitte i TRD hadde dette vært best for meg, da jeg skal handle utforinger og dører mellom kl 16:00 og 18:00 ;)
gogogogogo! kan jeg haike Thomas? OBS: fra ny adresse Ole Richters gt. 43.
og
logglogglogglogg!? viktig å benytte sjansen til å mase når det ikke er jeg som er treg.
:blob7:
gogogogogo! kan jeg haike Thomas? OBS: fra ny adresse Ole Richters gt. 43.Forespørsel om haiking mottatt og prosessert med positivt svar.
Ole Richters? Jeg ringer deg når jeg nærmer meg Stjørdal...
logglogglogglogg!? viktig å benytte sjansen til å mase når det ikke er jeg som er treg. Erik er ulovlig sen nå jah... :violent1:
Hvis vi kan sitte i TRD hadde dette vært best for meg, da jeg skal handle utforinger og dører mellom kl 16:00 og 18:00 ;)
Hehe... jeg skal også ut og handle kiler etc til montering av vinduer, men håper å få det til før fredag ettermiddag
Ja, pokker, kiler må man vel ha på døra også ;)
Noen som kjenner til ett kongebra trelim?
Flere som skal sitte på fra Steinkjer eller Stjørdal? Erik? Bjørnar?
Btw: Arne-Einar er på kurs på fredag-lørdag utabys, så han blir ikke med.
Jeg er på møter i Trondheim i morgen, slik at jeg er der allerede. :)
Flere som skal sitte på fra Steinkjer eller Stjørdal? Erik? Bjørnar?
Btw: Arne-Einar er på kurs på fredag-lørdag utabys, så han blir ikke med.
Jeg kan godt sitte på! Ring meg når du nærmer deg :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.