View Full Version : Spilling 30.09.05
Hvem kommer, og hvor skal vi sitte?
Det er ledige plasser pÄ Lade.
Jeg mÄ nok melde avbud :crybaby:
Jeg kan heller ikke komme :(
huff da, mye avbud! Men jeg stiller!
Hvis Anders ikke kan stille, sÄ drister jeg meg til Ä foreslÄ spilling pÄ Steinkjer ;) Jeg skal hÞre med Arne Einar om han har tid.
Jeg er usikker... har VELDIG lyst, men fatter'n har tatt seg fri hver fredag fremover for Ă„ hjelpe meg med huset. Er i tvil om jeg kan prioritere spilling...
En mulighet er om jeg kommer kl. 20.00 f eks....
Men i utgangspunktet er jeg IKKE med...
Da er vi avhengige av at Arne Einar blir med (regner KJ som bĂŠnkers).
Kom igjen AE ;)
Jeg har snakket med Arne-Einar. Han mÄ sjekke litt mer, men hans tilstedevÊrelse kommer an pÄ en hel del ting. Det kan hende han mÄ stille i Trondheim, og det kan hende han mÄ stille i Steinkjer. Og det kan hende han ikke kan stille, og det kan hende han ikke kan stille fÞr klokken 20:30.
:scratch:
Han ringer meg i kveld med endelig avklaring.
Hva med Ă„ flytte spilling til helga etter.
Da kan sikkert jeg, Anders og BjĂžrnar vĂŠre med i tillegg :)
Hvis vi blir 4 sÄ spiller vi. Jeg har gjort mitt for Ä ha "fri" pÄ fredag, sÄ jeg er lite lysten pÄ Ä flytte dato ;)
Jeg kan ikke neste fredag heller.....
Vi bĂžr fĂžlge oppsatt spilleplan, det blir umulig Ă„ planlegge ellers!
NĂ„ har vi en utfordring. Jeg snakket nettopp med Arne-Einar, og han kan spille, men bare i Steinkjer, og bare etter kl 20:30 :???:
Da ser det vel mÞrkt ut hvis ikke BjÞrnar kan stille. Eller hur? Plan B er at jeg tar krÄkfot pÄ Rolf Austvik nÄr jeg mÞter ham i korridorene her i morgen eller pÄ torsdag. Men det er kanskje Ä tÞye DM-rollen litt for langt.
*lyst til Ă„ spille*
*VELDIG*
:sad11:
Jeg stemmer for at vi spiller, og de som kommer 20:00 eller 20:30 er hjertlig velkomne ;)
Psst: Vi kom ikke skikkelig i gang fÞr klokka Ätte siste spilling heller ;)
Psst: Vi kom ikke skikkelig i gang fÞr klokka Ätte siste spilling heller ;)Hehe. Sant, sant :D
ikke noe problem. vi skal klare Ä holde oss i livet i starten. vi kan ta en krangel med dvergen sÄ tar det fort et par timer.
gogogogo! sier nÄ jeg!
Hvis dere er virkelig ivrige pÄ Ä spille, sÄ KAN dere f eks la min og Arne Einar sin person vÊre med til vi kommer...? SÄnn for partyets overlevelses-sjanser mener jeg...?
Men som sagt.... ikke sikkert jeg kan komme i det hele tatt. Jeg mÄ se an litt. Sorry..
Eskild, Bones og jeg kommer til 1800. AE etter 2030 og BjĂžrnar hvis han kan. HĂžres ut som 4 for meg det.... ;)
-KJ
YES, da er det pÄ tide Ä sjekke mulighetene for skyss. Eskild du har ny stor bil - skal du kjÞre :) ? Og fÄr jeg eventuelt sitte pÄ?
Ja, jeg stikker innom, ringer deg klokka 16:23 pÄ fredag ;)
Hvis dere vil ha med Jimi, sÄ kan jeg scanne/maile til deg Thomas?
Jeg tror det gÄr bra likevel. Ettersom Arne-Einar dukker opp ganske raskt, sÄ tar jeg med Ken fra begynnelsen av :)
Ken meg her og der. Vi vil ha Gandalf!!!
-KJ
jeg mÄ dessverre melde avbud i kveld... have fun :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.