View Full Version : Spillehelg!
Jeg skal mase litt pÄ grandparents igjen...
Spillehelg neste helg nÄ da? Jeg er opptatt pÄ fredagen, sÄ spilling lÞrdag + sÞndag hadde passet ypperlig.
-KJ
Spilling lÞrdag og sÞndag passer meget bra. Hvordan gÄr det med Ä fÄ dette til?
-KJ
Vi fÄr besÞk pÄ lÞrdag som blir over til sÞndag. SÄ helgespilling for min del utgÄr denne helga. Jeg har planlagt fredag som spilledag.
Uansett, tror jeg hvis vi skal planlegge spillehelg, mÄ dette gjÞres i god tid. Og det er mer enn en uke, KJ ;)
NÄr det er sagt, sÄ har listen over kommende spillinger forsvunnet igjen... Vi mÄ ta i et tak og fÄ prÞvd Ä fÄ planglagt litt fremover nÄ...
Hvis det blir spilling pÄ fredag, sÄ er dette basert pÄ kun muntlig kommunikasjon, noe som er vanskelig Ä fÄ med seg for alle. Det har vi sett tidligere.
Uansett: Jeg er ikke med pÄ fredag. Skal i bryllup og har visst det i ukesvis. Kunne lett ha stemt for flytting av spilling hvis jeg hadde visste det i god tid at det ville bli spilling.
-KJ
Hvis det blir spilling pÄ fredag, sÄ er dette basert pÄ kun muntlig kommunikasjon, noe som er vanskelig Ä fÄ med seg for alle. Det har vi sett tidligere.
-KJ
Tja... det er vel annenhver fredag sÄ lenge ikke noe annet er sagt? Thomas avlyste den forrige, og da gÄr ihvertfall jeg ut ifra at det blir nÄ pÄ fredag sÄ lenge ikke noe annet er spesifisert?
-KJ
Det er ikke basert pÄ muntlig kommuikasjon, men pÄ datoer plottet inn for leeeenge siden: http://www.fellowship.no/showthread.php?t=245
Anbefaler alle Ă„ lime inn link over som startside for Internet Explorer ;)
(eller vattevver browser dere bruker)
Spilling pÄ en fredag er vel ikke noe utfordring generelt. Vi vet nÄr de er. Hver 14. dag. Enkelt!
Det er vel mer spillehelg. Var jo slik at det skulle beregnes 2 spillehelger fĂžr jul.
Thomas - er det ikke noen andre (enn din kjÊre mor og far) som kan passe de smÄ ei helg mens vi spiller? :)
Det var bare meg som hadde gÄtt i surr her. Husket ikke pÄ at det nÄ er fire uker siden sist spilling, og trodde vi hadde endret rytme. My bad.
Men uansett: MERE spilling!!! :)
-KJ
Hepp. Jeg har vÊrt litt opptatt i det siste, sÄ statistikken min pÄ antall posts pr day har gÄtt ned ser jeg. En av de tingene som har opptatt meg, er at vi har hatt innbrudd hjemme natt til forrige fredag. Jeg var i Stavanger pÄ mÞter torsdag og fredag, og noen tok seg inn pÄ nattes tid mens Heidi og ungene lÄ og sov. De rasket med seg alt vi hadde av verdisaker og saker forÞvrig (tegnesakene til Teodor inkludert) i fÞrste-etasjen, sÄ vi har hatt det litt kaotisk de siste dagene. Heidi vÄknet mens de sannsynligvis ennÄ holdt pÄ nede, sÄ hun har fÄtt litt skrekken for Ä vÊre alene hjemme forstÄelig nok. Vi skvetter til begge to bare katta skraper pÄ vinduet og vil inn for tiden.
Av den grunn, sÄ kan jeg spille pÄ fredag bare hvis spillinga blir lagt til Steinkjer. Jeg vet dette blir vanskelig for Anders blant annet, sÄ det mÄ jeg bare beklage :-?
SÄpass?
Huff, jeg skjĂžnner at man kan bli litt redd da ja...!
Joda, og det ble ikke bedre da vi i natt vÄknet av at kjÞkkendÞra nede smalt igjen. Jeg spratt opp knyttet neven og spurtet ut av soverommet. Midt i trappa sÄ gikk kjÞkkendÞra opp! Jeg fikk et adrenalin-kick av de sjeldne og var klar til hva som helst. Ut kom Teodor med en sandal i hver hÄnd og kikket tomt pÄ meg. Litt av et tidspunkt Ä starte karrieren som sÞvngjenger ;)
Jeg tror jeg mÄ skaffe meg en 500.000V stun gun og ha ved senga:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... 6?v=glance (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0007R4U8O/103-1170883-1953446?v=glance)
fem-hundre-tusen volt. Er ikke det veldig mye da?
:shaking2:
jeg er i tvil om jeg har anledning til Ă„ spille (som vanlig)...
Ser litt dÄrlig ut for meg ogsÄ nÄ fredag pga syke barn :sad4: :sad11:
Da blir e vel ikke spilling denne gangen eller da.
Kanskje du fÄr viljen din KJ :)
FĂžr vi gir opp:
Hvor mange har mulighet til Ä spille pÄ Steinkjer pÄ freddan?
Da blir e vel ikke spilling denne gangen eller da.
Kanskje du fÄr viljen din KJ :)
Viljesterk, vettu... ;)
Ellers sÄ var det kjipt Ä hÞre at dere har hatt innbrudd, Thomas. Kanskje vi bÞr montere litt sikkerhetsopplegg pÄ huset? Jeg har jo erfaring fra "bransjen"... ;)
Lagde jo det verste opplegget med fotoceller og ting som spratt opp og ned pÄ en kunstutstilling her i Trondheim for en tid tilbake...
-KJ
jeg kan spille pÄ fredag
Og helt utrolig Ä hÞre om innbruddet - trodde bare sÄnt skjedde pÄ film jeg.
jeg kan spille. Men mÄ vi ikke vÊre 4?
DM'n foretar en kjapp opptelling (som vanlig):
Er med:
* Erik
* Eskild
* ĂÂyvind
Kanskje:
* BjĂžrnar
* Arne-Einar
Neppe:
* Karl-Jakob
* Anders
Det vil si at det hadde vÊrt greit med en tilbakemelding fra de to "kanskje'ene" i lÞpet av dagen. Jeg har snakket med Arne-Einar, og han gir beskjed sÄ snart han fÄr snakket med Monica.
Noen tilbakemeldinger fra gutta?
Arne-Einar ringte nÄ nettopp. Han fÄr ikke til Ä vÊre med :angry2:
BjĂžrnar? :love6:
sorry... jeg kan ikke prioritere spilling denne gangen :cry:
Da er vi vel 4 stk akkurat ut i fra mitt hode.
Det har jo blitt spilt med det fÞr. Men det er selvsagt morsomst nÄr flest mulig er med.
Vi mÄ vÊre 4 stk i tillegg til DM
Har jo vÊrt 4 stk inkl DM tidligere nÄr dere ha spilt......
Jo, men da kom AE etter noen timer. Regelen er fire spillere og en DM. Ikke tre spillere og en schizofren DM.
-KJ
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.