PDA

View Full Version : Status

leon
27.11.2005, 23:02
Kommenter gjerne ;)

(voten er anonym)

skli
28.11.2005, 17:43
Jeg kunne godt tenkt meg Ä krysse av for alle valgene her ;)

Mer av alt ;)

leon
04.12.2005, 14:04
*ser pÄ votinga*

Da fortsetter vi omtrent som fÞr, og legger inn noen ekstra muligheter for litt role play her og der. Jeg skal prÞve Ä bli flinkere til Ä fÞlge opp de initiativene dere tar for role playing, slik at dere kan bestemme litt mer nÄr det passer med slikt. I tillegg skal jeg prÞve Ä legge inn noen intriger der det passer. Det er ikke bestandig like lett Ä lage slike ting nÄr man har knapt med tid, men nÄ og da fÄr jeg da noen gode idÚer.

Som bestandig sÄ tar jeg gjerne imot idÚer fra dere pÄ slike ting. Uansett hva dere kommer pÄ som vi kanskje kunne ha spunnet litt rundt, sÄ vil jeg vite det ;) 7 hoder tenker normalt bedre...tja...mere i hvert fall - enn ett alene.

Jeg traff forresten pÄ et monster i dag. Christmas Lights of Tangling. Det hadde en syke rekke med special attacks som bl.a. Tangle, Strangulation, Low-Light Vision, Self-Tangling, osv. Jeg ble fanget i et tangle attack, og jeg sleit litt. Opposed roll var enten Rope Use eller Profession: Christmas Decoration. Heldigvis tok jeg noen ranks i sistnevnte nÄ fÞr jul, sÄ jeg fikk da endelig has pÄ monstret. Ja - den julestria...