View Full Version : 09.11.2007 - Fredagsspilling
Skal vi ta denne spillingen på Lade også, eller falt det ikke helt i smak sist ? ;)
Hvem andre enn KJ og meg kommer?
Jeg stemmer gjerne på Lade. Trivelig og nostalgisk med spilling der vi har holdt til så lenge.
-KJ
kanskje på plass. Vet sikkert litt mer i neste uke..... :(
DM er med! :-)
(Noe som alltid er en fordel)
Planlegger uka litt pga et kurs torsdag/fredag...
Blir det spilling på Lade eller Stjørdal? Begynner vi 17.30 som ifølge kalenderen?
Jeg jobber fram til kl 16.55 på Stjørdal Samfunnshus (der vi pleier å spille) - har noen anledning til å plukke meg opp dersom vi skal spille på Lade? Disponerer ikke bil akkurat da.
hmm - blir uten bil jeg også på fredag. Noen som passerer Stjørdal?
Jeg er ferdig litt tidligere - kl 16.35
Noen kommer garantert til Stjørdal eller passerer. Men jeg har ikke oversikt enda. Regner med det blir mer kommunikasjon rundt dette i morgen.
-KJ
Fankern jeg takler ikke presset! OKEI så får dere sitte på til meg da.
Geez, hvordan klarer dere å holde dere så harde, Erik og Karl-Jakob? Jeg mener, jeg vil heller ikke at de skal sitte på med meg, men når dere ikke svarer så skjønner de jo at vi ikke liker dem!?!
Jeg vet ikke helt hvem hva og hvordan ennå, men på et eller annet vis må jeg anta at jeg passerer Stjørdal :P
Blir det spilling på Lade eller Stjørdal? Begynner vi 17.30 som ifølge kalenderen?Lade 1730 :smt023
Jeg skal forsøke å være der da ;)
BTW: Jeg passerer også Stjørdal på tur til Lade, om Thomas har full bil ;) Men dere må haike med andre på tur hjem....
Glimrende om noen plukker opp meg ved Stjørdal Samfunnshus ihvertfall - er som sagt ferdig med undervisning kl 16.35.
Kan jeg sitte på med noen tilbake til Skatval (eller evt Steinkjer - resten av familien er der) også?
Glimrende om noen plukker opp meg ved Stjørdal Samfunnshus ihvertfall - er som sagt ferdig med undervisning kl 16.35.
Kan jeg sitte på med noen tilbake til Skatval (eller evt Steinkjer - resten av familien er der) også?
Begge deler burde løse seg lett :-)
Eskild; dere har en prosjektor vi kan tyvlåne på ADCom eller? Så får vi prøve å unngå "Boddington's Pub Ale-trikset". :-P
oj oj oj - gleder med til tidenes mest skjerpede spilling der alle sitter å tripper å venter forberedt til sin tur, og glaner forventningsfult på DMs nye exel-vindunder.
bare send en sms når dere nærmer dere, så skal jeg være klar til opphenting.
Eskild; dere har en prosjektor vi kan tyvlåne på ADCom eller? Så får vi prøve å unngå "Boddington's Pub Ale-trikset". :-P
Det har vi.
oj oj oj - gleder med til tidenes mest skjerpede spilling der alle sitter å tripper å venter forberedt til sin tur, og glaner forventningsfult på DMs nye exel-vindunder.
Gleder meg jeg også. Håper den fungerer som jeg har tenkt :-)
Bones: bare send en sms når dere nærmer dere, så skal jeg være klar til opphenting.
Fubar: Glimrende om noen plukker opp meg ved Stjørdal Samfunnshus ihvertfall - er som sagt ferdig med undervisning kl 16.35
Det er i orden. Jeg kjører i morgen, og vi starter fra Steinkjer klokken 15:30 - bare kort avbrutt av en svipptur innom meg for å levere mat og plukke opp rollespill-utstyr. Det vil si at vi ikke er på pletten klokken 1635, men kanskje mellom 1645 og 1700. Vi burde klare å komme oss til Trondheim til kl 1730 i hvert fall.
Det har vi.
:smt023
Det vil si at vi ikke er på pletten klokken 1635, men kanskje mellom 1645 og 1700.
Ikke noe problem å vente, kan bare ikke dra FØR 16.35 :-)
OBS! Jeg har glemt telefonen hjemme i dag - post på dette forumet dersom det er beskjeder til meg angående spilling/skyss. Ok?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.