PDA

View Full Version : spilling 25. november

bones
23.11.2007, 10:03
Hei, det nÊrmer seg spilling :) og jeg jakter skyss som vanlig. Blir uten bil, sÄ hÄper noen kan stikke innom sÞndag morgen.

skli
23.11.2007, 11:22
Det gÄr nok bra ja ;)

fubar
23.11.2007, 12:37
Jeg kan neppe komme pÄ spilling nÄ pÄ sÞndag. Edel har fÄtt vannkopper + mÄ Þve til en konsert. FÄr se om jeg dukker opp, men ikke regn meg med :|

skli
23.11.2007, 14:39
Noen som har hÞrt fra Anders?

lynx
23.11.2007, 15:24
Lite Ä hÞre fra den karen ja......... :smt090
NÄ ser det stygt ut for at jeg mÄ melde forfall pÄ sÞndag. Det har hopet seg opp uventet mye arbeid nÄ. MÄ bare beklage at jeg meldte meg pÄ for sÄ Ä melde meg av igjen sÄ kort tid i forveien. Men tro meg, det er ikke noe jeg ville gjort hvis jeg ikke var heeeelt nÞdt. :( :smt089

leon
23.11.2007, 19:44
Jeg er veldig gira pÄ spilling i hvert fall! Jeg skal sitte klar og tromme med fingrene nÄr klokka nÊrmer seg 09:00. SÄ fÄr vi hÄpe vi slipper Ä tilbringe altfor mye tid pÄ Ä vasse i kloakk fÞr vi finner noen drows eller hva det nÄ kan vÊre :-P

fubar
23.11.2007, 19:50
MÄ bare beklage at jeg meldte meg pÄ for sÄ Ä melde meg av igjen sÄ kort tid i forveien. Men tro meg, det er ikke noe jeg ville gjort hvis jeg ikke var heeeelt nÞdt. :( :smt089

Samme her ...!

leon
24.11.2007, 16:38
...men KJ er med eller? Erik er jo "over there" sÄ han er heller ikke med. Vi mÄ nesten vÊre 3 spillere for at det skal bli noen vits. Hvis det blir krise kan vi jo gjÞre andre ting som f.eks. brettspill, kortspill, Wii, etc. Men jeg hÄper vi blir 3+1 :)

bones
24.11.2007, 20:21
Ja, hÄper virkelig KJ er med! Hele familien er bedt bort til bursdag, som jeg dropper pÄ grunn av rollespilling. Tror jeg prioriterer det om det ikke blir rollespilling. Noen hÞrt fra han?

fubar
24.11.2007, 22:52
Snakket med KJ pÄ tlf i gÄr ettermiddag - han skal pÄ spilling!

leon
24.11.2007, 23:01
SPILLINGA AVLYST!

Eskild sendte meg melding nÄ nettopp om at Maren Elise har fÄtt farangen, sÄ han kan ikke bli med i morgen. I og med at Anders og BjÞrnar allerede har meldt avbud, sÄ betyr det at vi er for fÄ til Ä kunne spille :(

Jeg tror jeg sender SMS ogsÄ i tilfelle noen ikke her innom her fÞr i morgen.

jevel
25.11.2007, 12:03
El kjipo deluxe dette.

Vi mÄ snarest sette opp ei hastespilling fÞr jul slik at vi ikke fÄr et for langt opphold.

Noen som vil foreslÄ en dato?

-KJ

leon
25.11.2007, 14:19
Jeg er rimelig opptatt i helgene som kommer framover, sÄ jeg tror neppe jeg klarer Ä skvise inn en spilling fÞr jul. Vi har lagt en del planer for Ä fÄ denne sÞndagen ledig, og dette er vanskelig Ä rokkere pÄ nÄ. Det er mye som skal vÊre gjort fÞr jul viser det seg i kalenderen vÄr...

skli
26.11.2007, 10:01
Beklager dette gutter, men vi hadde besÞk av 2x kids ekstra, og jeg mÄtte vÊre hjemme med Maren Elise pÄ sÞndag. Jeg gledet meg som en 3 Äring til julaften til denne spillingen ;)

Hvordan er muligheten til Ä skvise inn en fredagsspilling fÞr jul?
Jeg har mulighet fredag 7. og 14. des. (Fredag 21. des ser ogsÄ ledig ut, men da er det kanskje grÞnnsÄpa som ruler for de fleste?)

bones
26.11.2007, 11:24
jepp, kjedelig med avlyst spilling, men jeg mÄ innrÞmme at jeg var litt glad at jeg slapp Ä sti opp tidlig pÄ sÞndagen. Jeg lÄ Ä klamret meg til sofaen pÄ lÞrdagenskvelden og nektet pÄ at jeg var syk. Har vÊrt litt smÄpjusk og kvalm den siste uka :(

NÄr det gjelder fredagsspilling sÄ tror jeg det gÄr 7. og 14. om det blir aktuelt

fubar
26.11.2007, 11:46
Fredag 21. stÄr allerede pÄ planen for spillinger (med et spÞrsmÄlstegn bak).

Stemmer ogsÄ for at vi flytter det til 7. eller 14. dersom de fleste kan?

leon
26.11.2007, 14:47
Med fare for Ä gjenta meg selv:
Jeg er rimelig opptatt i helgene som kommer framover, sÄ jeg tror neppe jeg klarer Ä skvise inn en spilling fÞr jul. Vi har lagt en del planer for Ä fÄ denne sÞndagen ledig, og dette er vanskelig Ä rokkere pÄ nÄ. Det er mye som skal vÊre gjort fÞr jul viser det seg i kalenderen vÄr...
Det gÄr slag i slag med julebord, handling, baking og vasking. Og ledig tid innmellom der mÄ jeg bruke pÄ oppussing av soverom og noe smÄflikk pÄ stua... :-((

skli
26.11.2007, 20:54
Tenkte (og hÄpet) at dette gjaldt sÞndager og ikke fredags kveld ;)
Men da kan vi vel se frem til helgespilling i januar!

jevel
28.11.2007, 09:59
For Ä sikre en best mulig helgespilling mÄ vi derfor starte planleggingen nÄ!

Jeg melder meg frivillig til Ä fordele en del viktige oppgaver:

1. BjÞrnar: Ansvar for Ä konfiskere alt fyrverkeri som folk har tatt med og sÞrge for at dette blir kastet pÄ bÄlet.

2. Eskild: Ansvar for at vi gÄr opp minimum 15 levels til sammen innad i partyet, (Kan bli vanskelig da Leela hele tiden insisterer pÄ Ä bidra i feil retning, men du har ansvaret og ingen ting er umulig...) samt Ä HOLDE OSS UTE AV ALL KLOAKK!!! <- meget viktig!

3. Thomas: Ansvar for Ä sÞrge for at vi finner nok penger og magiske ting slik at vi har rÄd til Ä kjÞpe raise dead til Leela. (I nÞdsfall har vi vel en regnbueÞrret vi kan flÄ og selge skinnet til, men det hadde vÊrt greit Ä slippe. Dvergen ventet tross alt i sju breie i bare undikken for Ä fÄ den dingsen.)

4. KJ: Tar ansvar for Ä ta med nok duppeditter til Ä kunne holde ut i to dÞgn i Kringla. Lover at jeg skal fÄ tak i noe nytt som dere ikke har sett fÞr. (HÄper jeg i alle fall...)

5. Hvis noen kommer pÄ flere er det lov Ä poste dem her.

-KJ

leon
28.11.2007, 10:19
Jeg har sagt det fÞr Karl-Jakob: NÄr du er full pÄ jobb sÄ fÄr du ikke lov til Ä rÞre PC'n! En ting er at du driver Ä klemmer og klyper pÄ oss, men du fÄr ikke rÞre elektroniske ting! Hvis jeg ser dette igjen, sÄ henter jeg Anders og fÄr ham til Ä rÞre alle gadgetene dere...

skli
28.11.2007, 15:29
3. Thomas: Ansvar for Ä sÞrge for at vi finner nok penger og magiske ting slik at vi har rÄd til Ä kjÞpe raise dead til Leela. (I nÞdsfall har vi vel en regnbueÞrret vi kan flÄ og selge skinnet til, men det hadde vÊrt greit Ä slippe. Dvergen ventet tross alt i sju breie i bare undikken for Ä fÄ den dingsen.)

-KJ

Skinnet mitt fÄr du aldri :smt019

jevel
28.11.2007, 20:51
Jeg har sagt det fÞr Karl-Jakob: NÄr du er full pÄ jobb sÄ fÄr du ikke lov til Ä rÞre PC'n! En ting er at du driver Ä klemmer og klyper pÄ oss, men du fÄr ikke rÞre elektroniske ting! Hvis jeg ser dette igjen, sÄ henter jeg Anders og fÄr ham til Ä rÞre alle gadgetene dere...

Jeg er da aldri full pÄ jobb? Er Mats som bruker Ä vÊre det.

Jeg satt bare pÄ dritern og kjeda meg litt... Gadgets som man kan bruke til Ä poste pÄ forum med er undervurdert. :-D

-KJ