View Full Version : Spilling 2/3-08
Noen som gleder seg???
Har vĂŠrt litt stille fĂžr denne spillinga. Kanskje pga forumet har vĂŠrt nede et par dager, men regner med at folket har gjort klar terningene, godt humĂžr og masse digg.
Starter vi kl 09 i barnehagen?
Er alle med?
Noe vi burde foreberedt fĂžr spillinga?
JEG GLEDER MEG!
Kommer med ny person, og har til og med sendt hastebestilling pÄ egen miniatyr til denne + nye terninger i flÞyelspose :-D
Jeg er med ;)
SÄ om noen skal sitte pÄ, er det bare Ä gi beskjed.
Jeg sitter gjerne pÄ. Vanlig tid og sted.
Jeg kjÞrer selv denne gangen - lÄner bilen til foreldrene mine i helga og skal hente dem pÄ VÊrnes sÞndag kl 19.00. Jeg avslutter altsÄ spillinga senest kl 18.00.
bare noen korte spÞrsmÄl. Er Brottor healet etter forrÄtnelsen, slik at vi ikke bruker noe tid pÄ det?
Er alle magiske ting identifisert?
Hva med drageegget? Hva fant Eligos ut om det?
Hvor er spellboka til MindFlyeren?
Hvis vi ikke fant den, sÄ vil Dean ned igjen for Ä lete mer igjennom hulene der nede.
Andre?
joda, er klar til sÞndag. Er i Steinkjer i helga, sÄ jeg er interessert i skyss fra sÞndre egge.
erh......??? vil det si at det ikke finnes noen svar pÄ det med Drageegget, og at det er greit at vi gÄr ned til MindFlayer lairen igjen?
Jeg mÄ sette opp spell-liste med tanke pÄ leting, og gjÞr dette klart om det er OK?
Fint med litt tilbakemelding i alle fall......
drageegget kan vi spÞrre om pÄ starten av spillinga, mens spellbok fant vi ikke. Det meste av de rare magiske tingene var skrot pyntet med litt magi, mens andre ting er superevil, cursed eller tatt i bruk. Bork har en statue som blir griffon, Ariv en cloak resistance, men mye ble solgt. Du fikk vel smykke med fireballs.
Vi har det ikke spesielt travelt nÄ, sÄ det blir sikkert tid til leting, men vi sjekket alt ganske grundig.
Brottor har vel kommet bare halveis i forrÄtnelsesprosessen, men det skjer nok for mye i FreeCity til at vi kan gjÞre unna dette pr. mail/forum.
Regner vel med at vi starter gladiatorkampene med 2 i CON ;)
Hvem har felleslista? Hvor mye penger har vi p.t.??
Barnehagen er klar for spilling. Vi driter i pellets og ikke-eksisterende mikrobĂžlgeovner og setter oss i det "vanlige" huset. Merk at det fortsatt ikke er mikrobĂžlgeovn her, ĂÂyvind ;-) Oppstart klokken 09:00 passer perfekt for min del!
NÄr det gjelder mind-flayeren, sÄ var Dean oppmerksom nok til Ä se at de spellsa han kastet var sorcerer-spells.
Husker ikke hvor mye penger som ble igjen, men det var vel ikke rare greiene? Er vel Ariv som sitter pÄ pengesekken for tiden?
husker ikke helt hvor mye som stÄr pÄ fellesslita, men kanskje en tusing! Og mikromat skal bli :lol:
Med tanke pĂ„ bare Necromancers (phy-Ă„t-helvet) og Sorcere sĂ„ blir det lite pĂ„fyll i spellboken av nye smarte ting. ĂÂnsker derfor at vi kunne samlet inn litt til Ă„ kjĂžpe spells som kommer til god nytte. Spesielt nĂ„ nĂ„r Leela ikke er tilstede, sĂ„ har vi tatt bort betydlig spell arsenal.
Noen som har forslag pÄ spells som er Þnskelig Ä prioritere. fra 1st til 5th lvl.
Permanency er vel ett must pÄ 5th lvl?
Invisibility sphere (3rd level) var kjekk Ă„ ha. Feather Fall bĂžr jo alle wizarder sette av en fast slot til...!
Ellers:
1st:
Alarm
Mage Armor
Identify
Enlarge Person
2nd
Protecion from arrows
Resist Energy
Web
Rope Trick
Levitate
3rd
Dispel Magic
Magic Circle ag. Evil etc
Arcane Sight
4th
Confusion
Greater Invisibility
Enlarge Person, Mass
5th
Break Enchantment
Dismissal
Secret Chest
Teleport
Permanency
Talis klĂžr seg i det imaginĂŠre skjegget sitt og sier tĂžrt: "Teleport, jah. Dere kommer da sakte men sikker etter."
SĂ„ forsvinner han.
NÄ har vi vel ikke sÄ mye penger, men det er en ting jeg kunne tenkt meg at vi brukte penger pÄ. Det er spell components til nyttige cleric spells. F.eks. Restoration 100gp of diamond dust, True seeing 250gp of ointment, Divination 25gp incence ++ Lurt Ä ha, i hvert fall hvis alternativet er Ä drasse rundt pÄ mynter.
Invisibility sphere (3rd level) var kjekk Ă„ ha. Feather Fall bĂžr jo alle wizarder sette av en fast slot til...!
Ellers:
1st:
Alarm
Mage Armor - Har denne
Identify - Har denne
Enlarge Person - Har denne
2nd
Protecion from arrows
Resist Energy - Har denne
Web - Har denne
Rope Trick
Levitate
3rd
Dispel Magic - Har denne
Magic Circle ag. Evil etc
Arcane Sight
4th
Confusion
Greater Invisibility
Enlarge Person, Mass
5th
Break Enchantment
Dismissal
Secret Chest
Teleport
Permanency
Sikkert ny spell-liste ;)
Hvis dere ser nÞye etter sÄ ser dere at Erik bare responderer pÄ forslagene til spells fra meg - han har merket av hvilke av spells han allerede har tilgjengelig. Det er nok quote'n som forvirrer :smile:
Det er for lite sikkerhet i forumet, nÄr du kan editere andres quotes. Tenkte faktisk ikke tanken engang ;)
ja det stemmer at jeg merket av de spells jeg hadde pÄ lista til BjÞrnar med mine superduper hacker skills :)
Det er for lite sikkerhet i forumet, nÄr du kan editere andres quotes. Tenkte faktisk ikke tanken engang ;)
Litt vanskelig Ă„ gjĂžre noe med det hvis man skal mulighet for Ă„ quote. Men det er lett Ă„ skrive ting med forskjellige farger hvis man f.eks. vil utheve sine kommentarer :-) Trenger ikke hacker-skills for det heller :-P
ĂÂ
h jeg har sÄ lyst pÄ kÞlle nÄ!
At det var?
Hilsen super-hackeren :smt024
Jeg har vakt i helga sÄ vi mÄ alle krysse fingre for at det ikke skal skje noe med nettet mens vi spiller. NÄ tror jeg vi har oddsen med oss, for jeg har vÊrt stort sett vÄken siden klokka 1 i natt. NÄ kan det ikke skje mer :-) Enten det ellers sÄ fÄr vi hÄpe at alt detter ned i dag slik at det ikke er mer som kan gÄ ned i morgen.
NÄ skal jeg fÄ lest og sovet litt etter at jeg har ringt og pisket gutta som er pÄ fjellet og reparerer radiolinjer for oss ;-)
Kundene mÄ jo ha forstÄelse for at responstiden kan bli noe hÞy nÄr det er spilling!
Darvyn: "Det var ingen tvil om at motstanderlagene hadde avtalt pÄ forhÄnd Ä ta ut meg av fighten sÄ fort som mulig - en taktikk de lyktes svÊrt godt med. Heldigvis gikk det bra til slutt likevel!"
Darvyn: "Det var ingen tvil om at motstanderlagene hadde avtalt pÄ forhÄnd Ä ta ut meg av fighten sÄ fort som mulig - en taktikk de lyktes svÊrt godt med. Heldigvis gikk det bra til slutt likevel!"
sÄ da fortsetter vi med samme taktikk neste fight ogsÄ !
Darvyn: "Neste fight blir mer oversiktelig - vÄr taktikk med Ä sende ut meg fÞrst var dÄrlig gjennomtenkt med tanke pÄ bueskyttere. Jeg skulle jo stÄ Ä ta imot de som kom imot oss, men det var de tydeligvis godt forberedt pÄ. NÄ fÄr vi forhÄpentligvis bedre tid til Ä finne ut ting om motstanderlaget! Det er jo bare 6 lag igjen... nÄr er trekningen?"
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.