View Full Version : Spilling 6/4
Jeg vet at spilledatoene er spikret etter mye om og men, men klarer likevel ikke å la være med et forsøk:
Er det mulig å flytte neste spilling til fredag 4. april istedet for søndag 6. april dersom det går fint for absolutt alle?
Hadde vært gøy å vært med på finalen i Champion Games, men jeg drar til London tidlig om morgenen den 6. april.
Ser ut til å gå bra for min del.
Går sikkert greit. Når vi er inne på flytting så ønsker jeg å flytte spillinga 11/5 for da er jeg borte. Jeg er borte fra 9/5-18/5 så det hadde vært flott om vi kunne tatt den helga før.
Og da var diskusjonen i gang ;) Kanskje vi kan flytte spillehelga også.......
Vi har alle datoer hvor det ikke passer med spilling. Jeg har sagt det tidligere, spillehelga 19-20/4 passer ikke for min del. Hvor stor tror dere lysten min er for at denne spillinga flyttes?
Men allikevel:
Jeg stemmer imot å flytte flere spillinger.
Dersom vi ikke kan være med; synd! Men alt avhenger av prioritering, og når Eli skal jobbe, må jeg proritere barnevakt ;)
For min del er det bare et skudd i mørket - det handler om førstkommende spilling, og det handler om finalen i Champions Games. Jeg spør bare om vi kan ha fredagsspilling istedet for søndagsspilling - dersom det passer dårlig for èn eller flere av dere så skal jeg ikke nevne saken mer.
Avslutningen av denne modulen (evt. hele eventyret) kommer sikkert på spillehelga ;)
Siterer meg selv:
Jeg spør bare om vi kan ha fredagsspilling istedet for søndagsspilling - dersom det passer dårlig for èn eller flere av dere så skal jeg ikke nevne saken mer.
Siterer meg selv:
Jeg spør bare om vi kan ha fredagsspilling istedet for søndagsspilling - dersom det passer dårlig for èn eller flere av dere så skal jeg ikke nevne saken mer.
Den har svart på ;)
Men det som er den store utfordringen, er vel når vi begynner å endre ukene?
Eller er det bare jeg som synes det?
I tillegg er det vanskelig å planlegge når det tar lang tid før folk får bestemt seg om det er ok med endringer.
Enten så planlegger vi ting og prøver å følge det alle sammen, eller så driter vi i planleggingene, og så setter vi bare datoer der den som får det til møter.
Slik vi holder på nå så skjønner jeg at man blir beskyldt for å vingle når man atter en gang forteller sin bedre(?) halvdel at spillingen er flyttet.
For min del så har jeg bevisst prøvd å prioritere spillinger foran det meste, men med all denne usikkerheten rundt datoer så blir det stadig vanskeligere å få dette til.
-KJ
Enten så planlegger vi ting og prøver å følge det alle sammen, eller så driter vi i planleggingene, og så setter vi bare datoer der den som får det til møter.
Slik vi holder på nå så skjønner jeg at man blir beskyldt for å vingle når man atter en gang forteller sin bedre(?) halvdel at spillingen er flyttet.
For min del så har jeg bevisst prøvd å prioritere spillinger foran det meste, men med all denne usikkerheten rundt datoer så blir det stadig vanskeligere å få dette til.
-KJ
Slik det er nå er det vel en blanding av planlegging og "blind" setting av datoer. Jeg er selv tilhenger (og i stor grad avhengig) av forutsigbarhet, og liker ordningen med at spilledatoer blir fastsatt i god tid framover - selv om det er "blindt". Erfaringen viser dessuten at det er svært vanskelig å bli enige dersom vi skal planlegge hver eneste spilledato demokratisk.
Med all respekt for fastsatte spilledatoer synes jeg likevel det må være lov å spørre om det går an å flytte en spilling fra søndag til fredag dersom det passer fint for absolutt alle? (les første post i tråden) Dersom man ikke synes det passer så er det da bare å poste en setning på forumet om det, så er saken ute av verden?
Skjønner likevel at det oppstår usikkerhet omkring dette når det tar lang tid før alle svarer, og ingen ennå har svart nei heller. Jo nærmere man kommer den aktuelle spillingen, jo mer interessant er det jo av flere grunner å vite om det blir spilling fredag eller søndag selv om kanskje begge deler i utgangspunktet lar seg gjøre.
I og med at spillingen begynner å bli nært forestående og jeg uansett kommer til å være mye borte fra familien de nærmeste ukene foreslår jeg at spillingen går søndag 6. april som opprinnelig oppsatt.
Ser ut til at KJ heller ikke kan være med Søndag 6/4, dvs at da er vi 2 man down på spilling og i fighten.
Blir litt bekymret for resultatet her ja.
Darvyn stiller gjerne dersom dere trenger en jævel på disarm og trip! :smile:
Ikke no problem, jeg kan godt styre Darvyn ;)
Skal vi starte klokka 0900 sharp som vanlig? Jeg tror denne spillinga blir ekstremt spennende, så vi bør ha kruttsterk kaffe klar allerede klokken 0905 ;-)
Jeg sliter med vondt hals og gryende ørebetennelse, men stiller uansett. Begge guttene har vært sengeliggende med feber og halsvondt denne uka, så jeg har vel fått barnehagebasillene igjen. Jeg skal drikke litt gammel dansk hostesaft i kveld, så får vi håpe det holder en eventuell betennelse i sjakk.
:smt030
Skal vi starte klokka 0900 sharp som vanlig? Jeg tror denne spillinga blir ekstremt spennende, så vi bør ha kruttsterk kaffe klar allerede klokken 0905 ;-)
Jeg sliter med vondt hals og gryende ørebetennelse, men stiller uansett. Begge guttene har vært sengeliggende med feber og halsvondt denne uka, så jeg har vel fått barnehagebasillene igjen. Jeg skal drikke litt gammel dansk hostesaft i kveld, så får vi håpe det holder en eventuell betennelse i sjakk.
:smt030
Håper dere poster en oppdatering på forumet slik at jeg kan sjekke i morgen kveld. Kanskje noen kan skrive ut Darvyn i tilfelle han skal være med?
Ang. forkjølelse Thomas: husk at whisky er det beste av det som ikke hjelper!
jepp - jeg er klar som en fisk og frisk som et egg. Jeg kjører på søndag for Iver skal bli med hjem fra Ongdal søndag ettermiddag.
Min spell-liste for neste fight.
5 lvl:
Wall of Force
Evards Black Tentacles - Heighten
Cone of Cold (alternativ her kan være Telekinesis) bruker Wild Magic på denne.
4 lvl:
Dimension Door
Phantasmal Killer
Evards Black Tentacles
3 lvl:
Haste x2
Dispel Magic
Lightning Bolt x2
Grease - Heighten
Fireball
2 lvl:
Resist Energy x2
Mirror Image
Grease - Heighten
1 lvl:
Mage Armor
Shield
Magic Missiles x6
Kan en prest kaste Prayer tidlig, da det gir veldig gode plussre til oss og minus til vår Fi :)
Gir også en god boost på DC på spells senere i fighten.
Ikke no problem, jeg kan godt styre Darvyn ;)
Jeg har lastet ned Darvyn, skrevet ut og snakket taktikk med Bjørnar. Så da skulle den være grei ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.