PDA

View Full Version : Character classes

leon
01.06.2008, 17:29
NÄr vi har fÄtt statsene korrekte, sÄ mÄ vi se videre pÄ hvilke klasser hver enkelt vil spille. Det hadde vÊrt supert om alle hadde hatt en ferdig character til spillinga starter. Character Sheet finnes helt bakerst i PHB.

Det er anbefalt at man har minst en i hver rolle. Det vil si en av hver av controller (wizard), defender (fighter, paladin), leader (cleric, warlord) og striker (ranger, rogue, warlock).

Kan dere poste noen tanker om hva dere har lyst til spille, sÄ kan vi se om alle roller fylles?

Oppsummering:

Controllers (wizard)
Karl-Jakob - wizard controller

Defenders (fighter, paladin)
Øyvind - paladin
Anders - fighter eller paladin?

Leader (cleric, warlord)
Eskild - warlord
BjÞrnar - cleric

Striker (ranger, rogue, warlock)
Erik - hit-and-run melee ranger
Thomas - ranger med bue

jevel
01.06.2008, 21:52
Jeg har sett pÄ wizard eller warlock. Helst wizard.

-KJ

mitrow
02.06.2008, 10:50
Har sett pÄ striker klassen. Kanskje Rouge eller Ranger faktisk :)

bones
02.06.2008, 11:10
ojojojojoj - dette tror jeg blir gÞy. Dere fÄr snart stifte bekjentskap med Peren "lucky bastard" Deren. Half-elf paladin av guden Arandra med uslÄelig optimiske og lykken pÄ sin side.

tror jeg. Alle classene virker kule, men jeg tror jeg har funnet en morsom character. Men det blir ikke lawfull good!

bones
02.06.2008, 11:11
OJOJOJOJOOOOOOJ dette har jeg ikke tid til :) vi skal ut med 42 sider denne uka og pÄ onsdag legges huset mitt ut for salg

fubar
02.06.2008, 14:23
Starter pappaperm i dag, sÄ det skal bli bra med tid til Ä se nÊrmere pÄ dette :-)

Jeg var jo i ferd med Ä lage meg en cleric pÄ slutten av forrige spilling, men vil gjerne se nÞye over 4th ed. fÞr jeg bestemmer meg. Evt bare fyre i vei med noe - alt mÄ jo testes :-)

skli
02.06.2008, 15:05
Tenker jeg starter med en Dragonborn Warlord ;)
Bare det hÞres jo steike tÞft ut....Dragonborn Warlord!

leon
02.06.2008, 15:24
Se post 1 i denne trÄden for en oppdatert liste. Hva med Anders? Har dere ikke internett pÄ skolen eller? Surfer du ikke i friminuttene? HÊh? :-)

Jeg ser at vi trenger strikers og defendere, sÄ jeg lager en av delene :smt026 (ivrig etter Ä fylle ut Character Sheet)

lynx
02.06.2008, 17:09
Tenker litt pÄ Defender. Enten fighter eller paladin. Var jo i gang med lage en dverge-fighter.

leon
02.06.2008, 20:55
Jeg har startet Ä lage en ranger. MÄ bare begynne et sted for Ä finne ut av reglene. Blir noe helt annet nÄr man begynner Ä lage en person :-)

Forresten; ny hitpoint-rekord pÄ fÞrste level: 26! Wohoo! :-P

fubar
04.06.2008, 00:51
Jeg har bestemt meg for cleric :)

fubar
04.06.2008, 13:54
Bare finpuss igjen nÄ! Gleder meg til Ä spille :D